loading...
تاسیسات
ادمین بازدید : 341 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)

این یک لیست چک عالی از موضوعات مختلف SEO فنی است که سایت شما ممکن است از آن رنج ببرد

گرگوری سیوتی نکاتی را برای سرعت بخشیدن به سایتهای وردپرس ارائه می دهد

ریچارد باکستر تعدادی ابزار برای کمک به شما در سرعت بخشیدن به سایت خود ارائه می دهد

در چندین مکان مقالات گسترده ای از مطالب تکراری از جمله Moz ، Yoast و Hobo Web ارائه می شود

Google ، مانند Lunametrics ، نکاتی را برای ایجاد نقشه سایت XML شما ارائه می دهد

 

7. چگونه می توان نتایج جستجوگرها را ردیابی و اندازه گیری کرد

بنابراین ، هنگامی که شروع به نوشتن مطالب جالب SEO خود کرده و همه این مراحل را به حرکت درآوردید ، چگونه می توان درستی کار کرد یا خیر؟

 

در صورت خود ، این سؤال پاسخی نسبتاً صریح و واضح دارد که باید برخی از معیارهای کلیدی را به آن توجه کنید ، اما با اندازه گیری عملکرد سئو سایت خود ، فاکتورهای اساسی وجود دارد.

خرید و فروش آلی

بدیهی است که روش اصلی برای اندازه گیری نتایج بهینه سازی موتور جستجو شما باید منجر به واقعی ، فروش ، درآمد و سود باشد. مانند هر فعالیت تجاری که باید به آن پاسخ دهید: چگونه فعالیت به حرکت خط پایین شما کمک می کند؟

 

ساده ترین مسیر در اینجا تنظیم اهداف یا ردیابی تجارت الکترونیکی در ابزاری مانند Google Analytics است. شما می توانید از گزارش فوق برای مشاهده ترافیک ارگانیک و اهداف (یا معیارهای مختلف تجارت الکترونیکی) با صفحه فرود استفاده کنید ، به این معنی که شما به طور خاص به دنبال افرادی هستید که از بین جستجوی ارگانیک در بین افرادی که در سایت شما فرود می آیند تبدیل می کند. افرادی که ممکن است از PPC یا کانال دیگری در پنجره ای که ردیابی آنالیز شما می تواند ردیابی کند ، به سایت شما آمده اند ، سپس شما را جستجو کرده ، سپس تبدیل کرده اند).

 

این بسیار ساده به نظر می رسد ، و به طور کلی برای اکثر مشاغل یک روش اولیه خوب برای اندازه گیری موفقیت تلاش های SEO شما است ، اما باز هم چند نتیجه گیری و مواردی وجود دارد که باید با این داده ها در ذهن داشته باشید:

 

تجزیه و تحلیل مبتنی بر وب همیشه ناقص است. اگر در حال گذر از بیلبورد یا تبلیغات روزنامه به بازاریابی آنلاین هستید ، به احتمال زیاد از میزان و دقت داده های موجود تحت تأثیر قرار خواهید گرفت ، اما غالباً می توانید انواع مختلفی از موارد ردیابی مختلف وجود داشته باشد که می تواند داده هایی را که مشاهده می کنید ، ایجاد کند. در هر جایی از اندکی به حالت خاموش - همیشه به نوعی شک و تردید نسبت به داده هایی داشته باشید که به نظر نمی رسد افزوده شود ، و آنچه را می توانید انجام دهید تا برخی از چک ها در آنجا انجام شود تا مطمئن شوید که اطلاعات تجزیه و تحلیل شما با درآمد واقعی شما همگام شده است و خرج کنید. داده ها.

سیستم شما ممکن است در ردیابی شکاف ایجاد کند. اگر شما یک سیستم عقب مانده دارید که به دلایلی نمی توانید کاملاً با آنالیز ارتباط برقرار کنید ، ممکن است بین آنچه می توانید به عنوان اهداف و فروش واقعی ردیابی کنید ، شکاف هایی داشته باشید.

معیارهای ارزشگذاری و ارزش زندگی می توانند مشکل باشند. این بیشتر یک مشکل تجاری و اندازه گیری وب است تا چیزی خاص برای SEO ، اما این که تشخیص اینکه چگونه فروش را به کانال های مختلف نسبت می دهید و تعیین میزان زندگی در طول عمر به ترافیک سایت خود می توانید مشکل باشد. اطمینان حاصل کنید که از همان سؤالات دشوار استفاده می کنید و سعی در اندازه گیری سئو به همان روشی که می خواهید با هر تلاش بازاریابی دیگری انجام دهید.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد انتساب چند کانال در راهنمای عمیق Avinash Kaushik کسب کنید

KISS Metrics یک نمای کلی از تجزیه و تحلیل کوهورت و انتساب چند لمسی را ارائه می دهد

Omniture یک پلت فرم محبوب تجزیه و تحلیل پرداخت شده در وب است که می تواند یک منحنی یادگیری شیب دار داشته باشد - این دو منبع نکات خوبی را برای ایجاد گزارش های مفید SEO ارائه می دهند.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد انتساب چند کانال در راهنمای عمیق اویناش کاشیخی کسب کنید

KISS Metrics یک نمای کلی از تجزیه و تحلیل کوهورت و انتساب چند لمسی را ارائه می دهد

Omniture یک پلت فرم محبوب تجزیه و تحلیل پرداخت شده در وب است که می تواند یک منحنی یادگیری شیب دار داشته باشد - این دو منبع نکات خوبی را برای ایجاد گزارش های مفید SEO ارائه می دهند.

 

رتبه بندی کلمات کلیدی

با نگاه به جایی که سایت شما در لیست لیستی از کلمات کلیدی قرار می گیرد مطمئناً مقصد نهایی نیست - شما نمی توانید کارمندان خود را در رده بندی قرار دهید ، مواردی مانند شخصی سازی در نتایج جستجو باعث شده است که آنها در نقاط مختلف متغیر باشند ، و بنابراین ردیابی آن دشوار است. البته تنها آنچه آنها نشان می دهند جایی است که شما در نتایج جستجو نشان می دهید. برخی حتی تا آنجا پیش می روند که آنها را مرده اعلام می کنند. اما دانستن ایده نادرست از اینکه سایت شما برای اصطلاحات اصلی رتبه بندی می شود می تواند یک شاخص برجسته مفید برای سلامتی سایت شما باشد. این بدان معنا نیست که شما باید برای هر یک از اصطلاحات بیش از حد وسواس کنید. به یاد داشته باشید: هدف نهایی شما هدایت ترافیک مرتبط تر است که باعث ایجاد مشاغل بیشتر می شود - اگر ویجت های آبی را می فروشید ، آیا مهم تر این است که برای "ابزارک های آبی" رتبه بندی کنید یا اینکه یک استراتژی سئو را ترسیم و اجرا کنید که به شما در فروش ابزارهای آبی بیشتر کمک می کند. به صرفه ترین روش ممکن؟ از رتبه بندی ها به عنوان یک چک لیست سلامت عمومی استفاده کنید ، نه یک KPI ترسیم نمودار دوره.

تعدادی ابزار می تواند به شما در بررسی رتبه بندی کمک کند. اکثر آنها عملکرد تقریباً مشابهی ارائه می دهند اما ویژگی هایی مانند رتبه بندی محلی یا موبایل در بعضی از ابزارها گاهی بی نظیر است. اگر یک تجارت کوچک هستید و به تازگی با SEO کار خود را شروع کرده اید ، توصیه می کنم یک ابزار رایگان و کاربردی را انتخاب کنید و فقط به تعداد کمی از اصطلاحات اصلی مورد نظر برای پیگیری توجه کنید تا به شما در پیشرفت کمک کند.

 

ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک شاخصی بهتر از سلامت تلاشهای سئو شما است. با مشاهده ترافیک ارگانیک به سایت خود ، می توانید سنجش میزان واقعی بازدید کننده هایی که به سایت شما می آیند ، و اینکه در کجا می روند.

 

شما می توانید ترافیک ارگانیک خود را به راحتی با اکثر ابزارهای تحلیلی اندازه گیری کنید - از آنجا که این برنامه رایگان و پرکاربردترین است ، ما در اینجا چگونگی به دست آوردن این اطلاعات را در Google Analytics بررسی خواهیم کرد.

 

برای بررسی سریع ، به سادگی می توانید به صفحه گزارش اصلی سایت خود مراجعه کرده و بر روی "همه جلسات" کلیک کنید تا از ترافیک ارگانیک (ترافیک موتورهای جستجوگر استفاده شده استفاده کنید.

 

پیگیری ترافیک seo ارگانیک

همچنین می توانید با ایجاد یک گزارش سفارشی و تعیین کاربران و تکمیل اهداف به عنوان معیارهای خود ، و صفحات فرود به عنوان بعد خود ، به صفحات مشخص رانندگی ترافیک و اهداف بکشید.

توجه: مطمئن شوید که یک بار این گزارش را مشاهده کردید که دوباره بخش ترافیک ارگانیک را انتخاب می کنید ، یا به جای اینکه فقط از ترافیک بدون پرداخت هزینه رانده شده توسط موتورهای جستجو استفاده کنید ، به کلیه ترافیک های صفحه خود نگاه خواهید کرد.

 

این می تواند برای سایتهایی که فقط با SEO شروع شده اند قدرتمند باشد ، زیرا غالباً بیشترین ترافیک سایت شما توسط آنچه به عنوان "نمایش داده شده های مارک" شناخته می شوند هدایت می شود یا جستجوهایی که حاوی نام تجاری شرکت شما باشد (به عنوان مثال جستجوی مارک برای WordStream ممکن است باشد. " WordStream PPC "در مقابل اصطلاح جستجو بدون مارک ، که ممکن است" نرم افزار پرداخت با هر کلیک "باشد). شما به وضوح می خواهید افرادی را پیدا کنید که مارک شما را جستجو کنند و البته شما می خواهید آنها هنگام پیدا کردن شما را پیدا کنند ، اما مگر اینکه سایت شما توسط Google مجازات شده باشد ، تقریباً مطمئناً برای مارک خود رتبه می دهید و آن ترافیک مارک را به دست می آورید. صفحه اصلی سایت آنچه اکثر تلاشهای شما در مورد جستجوگرها باید مورد توجه قرار گیرد ، رانندگی ترافیکی افزایشی به سایت است (افرادی که ممکن است در غیر این صورت نتوانسته اند شما را پیدا کرده و با شما درگیر شوند).

 

همانطور که در بخش آموزش سئو چیست کلمات کلیدی راهنمای ذکر کردم ، متأسفانه گوگل مشکل پیدا کردن داده های مربوط به کلمات کلیدی واقعی را که افراد در جستجوی آنها هستند دشوار کرده است ، اما با مشاهده ترافیک سطح صفحه (خارج از صفحه اصلی سایت خود) می توانید شروع به جمع آوری کنید. بینش در مورد پیشرفت کلی SEO شما. جستجوی داده های رتبه و استفاده از تاکتیک های ذکر شده در بخش کلمات کلیدی این راهنما همچنین به شما کمک می کند تا بین اصطلاحات واقعی رانندگی ترافیک بیشتری داشته باشید (و اینکه رشد SEO شما توسط تلاش های بهینه سازی به جای بازاریابی خارج از کشور هدایت می شود) )

https://is.gd/DYxS3n

https://n9.cl/el08

https://rb.gy/czb1ii

https://cutt.ly/roxaBpM

https://v.ht/wtyi

https://bit.ly/3isqcRh

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 1,514
  • بازدید کلی : 11,958